Gábor mondja

Gábor mondja

Neszebar 4. nap

2018. június 22. - Chiccano

Örömmel írom, hogy teljesen nyugodt éjszakánk volt, egyetlen esemény volt csupán, az is inkább vicces: Bendegúz egyszercsak felpattant az ágyából és "Indulunk!" felkiáltással magához vette Medve komát és a tabletjét, majd megindult az ajtó felé. Mikor megkérdeztem, hogy mégis hova tart nem tudta megmondani, majd miután mondtam, hogy éjszaka van, szállodában vagyunk és egy darabig nem megyünk sehova, megköszönte és visszafeküdt aludni.

Reggel én elég hamar felkeltem, kicsit játszottam amíg a többiek is magukhoz tértek, viszont a reggelihez még mindig elég korán volt, ezért megnéztünk együtt egy MacGyver epizódot.

Reggelizésben is nagyon sokat fejlődött, nem zabálta betegre magát, szépen megfontoltan szedett enni így maradt hely a palacsintának, de abból is nagyon visszafogottan szedett, csupán kettőt evett meg. Kezd megtelni?

Mivel az idő kicsit felhős volt úgy döntöttünk ma lesz a minigolf nap. Egy jelképes összegért béreltünk három golfütőt egy órára és nekiláttunk a kilenclyukas pályának.Egyébként elég nehéz pályák voltak, nem mondhatnám, hogy átgázoltunk rajtuk, de azért jól szórakoztunk.

20180622_071447519_ios.jpg

Mivel elég hamar végeztünk nekimentünk még egyszer, tapasztaltabban, ami egyébként változó sikert hozott: Bendegúz és én kevesebb, Petra több ütéssel fejezte be a pályát másodjára. Azt, hogy ki nyerte a derbiket nem is írom le, mondjuk, hogy papírforma eredmény született :o)

Mire a minigolffal végeztünk kisütött a nap, égetett is, mint a pokol tüze, ezért bevonultunk a fedett uszodába letolni a napi penzumot - ja, úgy döntöttünk a nagy zabálás miatt minden délelőtt úszunk 500 métert, minden délután súlyzós vagy kardió edzést végzünk. Így aztán mégse csak eszünk meg alszunk egy hétig. E téren egyébként nagyon büszke vagyok Bendegúzra is, szó nélkül úszik velünk, sőt, még lelkes is!

Fürdés után kifeküdtünk napozni. No, talán 10-12 percet fekhettünk a napon, de engem már megkapott ennyi idő alatt is, nem égtem meg, de jól lepirultam - tényleg tartani kell a sziesztát. Viszont mindenki izgatott volt, mert ma paella nap volt, azaz ebédre megkóstoltuk Valencia specialitását
Nem mondom, hogy rossz volt, de nekem annyira nem volt karakteres. Én a tengeri verziót választottam - volt csirkés is -, jó volt, jól is esett de például az olasz éttermi vacsorához képest ez gyengébb volt. Arra jó volt, hogy könnyű ebédet nyújtson, utána lement egy fagyi, majd irány fel a szobába a sziesztára.

A szieszta ma rendhagyó volt, mivel Bendegúz nem aludt egy percet se. Olvasta a könyvét, valamennyit játszott a tabletjén, de nem is nagyon látszott rajta a fáradtság. Petra szuszmákolt egy órát, én olvastam, játszottam majd próbáltam aludni is, de kettő körül kitalálták, hogy ez a szieszta ma nem nagyon fog menni, inkább lemennek festeni. Van itt egy csomó fakultatív program gyerekeknek, felnőtteknek, kipróbálják akkor ma a festést.

Mivel festeni csak háromtól lehetett elsőnek a tengerpartra mentek homokvárat építeni - ezt úgy látszik, sose unja meg -, de a képek tanulsága szerint a gazfickó nem csak homokvárat épített, elásta édesanyját is...

20180622_174437404_ios.jpg

A tengerpart után nem tudom mit festettek - vagy festettek-e egyáltalán bármit is -, de azt igen, hogy viberen írt Petra, hogy megtalálták a hamburgerező helyet illetve van egy ilyen melegszendvics-készítő hely is. Már tudom hol fogunk ebédelni holnap...

Amíg ők festegettek én maradtam a szobában és megnéztem a Szárnyas fejvadászt, az újat - egynek jó volt, de semmi extra. Még nem ért véget a film, már nyílt az ajtó, Bendegúz nagy büszkén mutogatta mit festett - ki se néztem volna belőle, nagyon ügyesen elvégezte a feladatot!

20180622_165016580_ios.jpg

Terveztünk még délutáni edzést is, de mivel ma egész nap ilyen lógós program volt, megszavaztuk, hogy akkor ma legyen teljes a pihenés. Olvastunk, játszottunk, aztán megnéztük a Nigéria-Izland első félidejét.
A szünetben terveztünk vacsorázni, le is mentünk a bárba egy aperitifre - itt meg rábeszéltük a Kopaszt egy alkoholmentes koktélra. Nagyon tetszett neki, azt mondta olyan az íze, mint a szájvíz:

20180622_155837932_ios.jpg

Nem volt az annyira rossz, tényleg picit fura volt, de alapvetően én kellemesnek találtam. Mi maradtunk a szokásos gintoniknál, jól is esett.

Koktél után mentünk vacsorázni, itt leginkább arra voltunk kíváncsiak, hogy Kopasz, aki gyakorlatilag végigzabálta a délutánt fog-e tudni  egyáltalán bármit is enni.
Aki a negyedik napra azt hitte, hogy nem, a sok szendvics, hotdog és bajor kolbász után nem vacsorázott annyit, mint egy menekült, nem olvasta elég figyelmesen az első három nap összefoglalóját. Megevett egy szép szelet halat sült krumplival, ami után kijelentette, hogy jóllakott,mert az alkoholmentes koktél amit vacsora előtt ivott - talán 2 kortyot ivott belőle a többit én tüntettem el - nagyon laktató volt. Ezzel ki is békültünk, de mikor elment desszertért egy tányér rántott hússal és sült krumplival tért vissza, amit szintén befalt.
Ezután viszont tényleg jóllakhatott, mert már csak egy kis fagyit tudott megenni desszert gyanánt.

Ma estére van még egy MacGyver a programban, aztán fekvés, mert holnapra a mai teljes lógás után egy városnézős napot tervezünk, bemegyünk busszal valamelyik közeli településre és ott töltjük a délelőttöt.

A bejegyzés trackback címe:

https://gabormondja.blog.hu/api/trackback/id/tr2214064885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása